mandag den 19. marts 2012

Årets første kuld

Så er årets første to kuld født :) Pandora og Blue er begge blevet mor for anden gang. Begge har fået store kuld. Der er min. 5 unger pr kuld, og jeg tror også der er flere.

Her er Blues kuld. Der er sorte og blå, og nogle af dem har hollændertegning.



Her er Pandoras kuld. Jeg er meget spændt på farverne, da far Bobo er blåøjet hvid. Der kan jo ligge en masse spændende farver under. Ungerne er overvejende lyse, men der er ihvertfald én med helt mørk bagkrop.

5 kommentarer:

  1. Glæder mig til og se dem når de er lidt større og mere nuttet og se på :-)
    Anja

    SvarSlet
  2. Hvor er det sjovt at se, for vi har jo i den grad vild-kanin-erfaring i vores have.
    Men jeg har aldrig før se dem så små/nye.
    Håber du følger op med flere foto efterhånden.

    SvarSlet
  3. Uhh, hvor er de skønne...

    håber også at vi kan få et hold her igen til sommer... eller to...

    for vi har beholdt to af hunnerne fra sidste års kuld...

    SvarSlet
  4. Nååå hvor er de søde og de bliver jo ikke mindre søde med tiden. Jeg har altid været vild med kaniner!

    SvarSlet
  5. århh tillykke, er selv ret glad for småpelsdyr, har et texelmarsvin selv på 4år.
    fik den for at få "gødning" fra den til haven men med tiden er den blevet min lille kæledægge

    SvarSlet