onsdag den 23. juni 2010

Update på alle 3 kuld

Weee... så kiggede Andreas unger endelig frem fra reden. Jeg har næsten ikke forstyrret dem i redeperioden, da jeg har læst, at stress i denne periode kan medføre kronisk stress og/eller aggressivitet.

Den unge, jeg egentlig havde troet var sort, har vist sig at være vildtgrå, og hold da op hvor er den kær :) Det er de andre nu også, og jeg har også et par favoritter til at blive her. Men jeg vil nok kun beholde hunner fra dette kuld, da jeg har en helbror til dem (Torben), som jeg kan bruge i avl, så jeg har ikke brug for flere hanner med den afstamning.



Avenas unger er ved at være store. De er ca 1 måned gamle nu. De er vildt kære og kælne, og Avena er bare en rigtig god mor. Ikke for overbeskyttende, men hun passer alligevel ungerne fint. Her sidder de lige og får lidt aftensmad.


Nu er der kun 4 dage til Guenevieres unger fylder 8 uger og kan flytte hjemmefra.
Her er det Story, Magic og Fantasy der spiser aftensmad.


Lille Fairytale, som bliver boende som Jennies kanin.


Story og Magic skal sælges, hvis de rigtige købere melder sig...


Er Magic ikke bare smuk?

Fairytale kigger nysgerrigt frem.


1 kommentar:

  1. Hej kigger lidt på story og magic. Men er de solgt og hvor gamle er de

    SvarSlet